Sunday, January 18, 2009

Aking / Sledding

Sledging

Vi har vært i bakken bak huset og aka idag.

We've been in the hill behind our house sledding today.

Sledging

Eirin er den som er tøffest. Hun setter ned bakken uten frykt og hyler av fryd ;)

Eirin is the tough one. She just go ahead and shrieks of joy ;)

Sledging


Sledging


walking in snow

Jeg benytta med av skaren til å gå meg en liten runde på jordet.

I took advantage of the hard snow and walked a little on the field.

fox traks

Og jordet var fullt av revespor.

And the field was full of fox traks.

pink clouds

Og sola erter oss ved å male skyene rosa.

And the sun is teasing us with painting the clouds pink.

1 comment:

  1. Åh. Jeg beundrer deg for din evne til å virkelig kose deg ute, og til å formidle det til leserne dine i ord og bilder! Til og med jeg, som i grunnen ikke kan fordra snø, fikk lyst til å ta med meg Vilde ut for å ake nå!

    Takk for inspirasjonen! :D

    (Og så vil jeg samtidig fortelle deg at vi nå har fått vårt eget forum på www.hjemmemamma.com! ;) )

    ReplyDelete